Leonidas

Ontwikkeling Leonidas Chocolates Café

Leonidas is een wereldberoemde Belgische chocolatier met een assortiment van meer dan 100 verschillende soorten Belgische pralines en circa 1250 verkooppunten in meer dan 50 verschillende landen. De waarden van Leonidas zijn versheid, gulheid en traditie.

Het verhaal van Leonidas begint met het moment van ‘generosity’ wanneer de gast zijn of haar praline mag uitkiezen. Dit moment is het startpunt om verbondenheid te creëren tussen de gast en het brede scala aan pralines en andere chocoladeproducten van Leonidas.

De basis drivers voor de ontwikkeling van de Fresh Belgian Chocolates Café betreffen:

  • Het concept van Leonidas Chocolates Café wordt ontwikkeld om de consument te laten genieten van de verse chocolade beleving in een authentieke Leonidas omgeving.
  • De consument geniet van chocolade (dranken) voor een acceptabele prijs (value for money)
  • Consumenten te verleiden verse Belgische chocolade te kopen
  • Zowel in het cafe maar ook tijdens en na het bezoek via de website dan wel social-media (technologie)
  • Consumenten de gelegenheid geven om van de rijkdom van chocolade te genieten

Leonidas heeft Conceptional gevraagd het Leonidas Chocolates Café te ontwikkelen rekening  houdende met bovenstaande drivers.

Werkzaamheden: