HMSHost

Conceptontwikkeling Horeca Schiphol

HMSHost is onderdeel van Autogrill S.p.A. – ’s werelds grootste leverancier van Food, Beverage en retaildiensten voor reizigers. HMSHost is in samenwerking met Amsterdam Airport Schiphol gestart voor de herontwikkeling van de horeca van Lounge 2 (Airside) voor Amsterdam Schiphol Airport.

Lounge 2, makes you smile, het verhaal van 12 miljoen reizigers van over de hele wereld. “Relaxed, touched and surprised” in één lounge.

Conceptional is gevraagd om de werkzaamheden te verrichten voor de Food &
Beverage concept ontwikkeling van Lounge 2. Dit betekent dat Conceptional
betrokken is bij de ontwikkeling en het design proces van vijf verschillende
concepten, zowel branded als non- branded Food & Beverage concepten.

  • All day bakery concept special ontworpen voor mensen die onderweg zijn, met verse koffie en ambachtelijk brood, ter plekke bereid om het proces van brood maken zichtbaar te maken voor de gast.
  • Chocolates & Champagne Café hier ontmoet foodservice foodretail, een full service concept met gerechten van kwaliteit in een luxe omgeving.
  • Bar concept een centrepiece – innovatief barconcept waar een breed scala aan bier van de tap wordt geserveerd in combinatie met handheld food.
  • Street Food Market een nieuwe benadering van de “food markt eet ervaring,” een markt omgeving met verschillende fast casual food stations welke verschillende soorten street food serveren.
  • Art Café is een state of the art – volledig blended bar concept waar men terecht kan voor bar food en een internationale selectie van wijnen in een kunstzinnige omgeving.

Werkzaamheden voor de 5 concepten: