Artexis

Opstellen Food & Beverage strategie

Artexis is Belgisch marktleider in het beheer van expohallen en congrescentra en in de organisatie van beurzen. Het bedrijf kenmerkt zich door het aanbieden van ‘meeting & market places’ in de vorm van hallen die voldoen aan alle eisen inzake modern design en technologische uitrusting. Daarbij kiezen zij beurzen die als referentie gelden in hun sector.

Artexis heeft Conceptional gevraagd om een nieuwe F&B strategie op te stellen voor de komende jaren. De nieuwe F&B strategie vormt de basis voor een bewerkbare organisatievorm die de operationele uitvoering van de cateringactiviteiten mogelijk maakt. Deze organisatievorm stelt Artexis in staat om de komende 10 jaar in te spelen op relevante behoeften van iedere doelgroep, zowel op functioneel as emotioneel (beleving) vlak.

Werkzaamheden:

  • Kick off Meeting
  • Trend & inspiratie tour
  • Quick scan locaties
  • Behoefte onderzoek doelgroepen
  • 360o Strategie workshop